Revenge Part 1 By Rol_ando Translated by Larur

1
23
4
5

126 Likes

“it was a prank bro” yeah right! And the peeing and poopie are lemon juice and brownies. :unamused:

31 Likes

Thank you for the English translation

8 Likes

Doctor Cocktapus.

19 Likes

I expecting their weggies being transplanted into nu weggies fwuffy and give them sorry hoofsies with it…

But this…thisbis more good…

9 Likes

Is onwy pwank an nu fow weaw

3 Likes

DOCTOR OCTOGONAPUS!!!ForsakenThriftyDolphin-size_restricted

6 Likes

Lmao, it was just a pwank bwo

3 Likes

Oh I like this, I like this a lot

what: PeterExplainsTheJoke

6 Likes

The idiot get what he deserves.

the fuching red :rofl: :rofl: :rofl:

(Orange) Wed HELP!!!

(Wed) uhhhhh nope no way bro

Hahahahaha these are really funny

(Red) Owange bwuddah onwee pee pee on octoh-fwuff, an habz big nu nu stick ouchies…wat happies tu Wed, I sowee poopies…gun nebba kno, won way, fah wah…meh be fin spooder fwuffy tu hewp

(Orange) Nuuu, Wed, hewp!!!

(Spooder Fwuffy) “Ahh shit, I ain’t helping these idiots, I am off to enf enf Marry Jane…”

Everyone gangsta till the dildo comes out

1 Like

This slightly reminds me of Mahou Shoujo AI…